Pink ribbon

Oktober was borstkankermaand.

Ik heb dat zaakje van heel dichtbij meegemaakt en raad dan ook iedereen aan om Think Pink ten volle te steunen om zoveel mogelijk mensen attent te maken op het feit dat borstkanker bestaat en dat het elk jaar veel vrouwen (en ook mannen) treft. Het is dus ook belangrijk om jezelf regelmatig te controleren en indien nodig láát controleren.


En het is niet omdat oktober nu voorbij is, dat u Think Pink niet meer kan steunen. Het is een permanente actie, dus vrijwillige giften zijn altijd welkom.


En morgen ben ik er weer, met meer (plezanter) weer.

3 reacties

  1. Ik interpreteerde het ook niet als 'zielig' ofzo hoor, 't is gewoon triestig dat er inderdaad zoveel vrouwen door getroffen worden, daarom :-( ... ;-) Oh, en ook :-( omdat ik er schrik van heb, van borstkanker, omdat mijn oma het ook gehad heeft (gelukkig ook genezen verklaard)... (en vandaag kan ik al wat meer 'zeggen', da's handig voor de communicatie ;-) )

    En hoera voor jouw mama!

    ReplyDelete
  2. Mijn mama had het op 47, ik was 17, even leek het hard maar we besloten om er volop voor te gaan en vooral heel erg te genieten en anderen te steunen waar we konden, en kijk zoveel jaar later kan ik alleen maar alle projecten en steun blijven aanmoedigen, en zeggen dat er steeds meer en meer veranderd is in positieve zin, wat de omgang en onderzoeken betreft en ook de openheid en genezing! Kanker is niet zielig alleen confronterend en vervelend.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!