Owl you need is love (2)

Het eerste deel van mijn uilenverzameling.
Als fervent verzamelaar leg ik ze allemaal vast op de gevoelige plaat.

Dierenbosstratego met de uil als bomontmantelaar


Uilenkleedje!


Een schriftenhoesje, wat een geweldig idee om lelijke schriften op te vrolijken!

klik hier om naar de bijhorende blogpost te gaan

Uilenverjaardagstaart, gemaakt door de allerliefste mama die er bestaat


Gaudi uiltje

klik hier om naar de bijhorende blogpost te gaan

Uilencentenbewaarder/Uilengsmhoesje uit China


Uilenoorbellen part 1


Tweedehands uilenbroche

klik hier om naar de bijhorende blogpost te gaan

Schoonste uilenkaart

klik hier om naar de bijhorende blogpost te gaan

Zozo, dat was het eerste deel alweer. Genoot u ervan? Welke uilendingen mogen zeker niet aan mijn collectie ontbreken?

P.S. hierrrrrrrrrrr vindt u nog een uileninspiratiepostje.

15 reacties

  1. wat een leuke collectie zo! Ik ben ook dol op uilen!

    ReplyDelete
  2. Tof tof! Ik heb ook z'n soort jurkje!! Uilen zijn leuk :D

    ReplyDelete
  3. tof, ik heb ook nog een uilenring die tussen deze collectie niet zou mis staan:)
    x

    ReplyDelete
  4. geweldig! de laatste, die uil is zoooo lief:)

    ReplyDelete
  5. Het uilenkleedje is ook wel heel gaaf!

    ReplyDelete
  6. Ooooh, het uilenkleedje = favoriet! Ik zie het, uw uilenliefde is groot :-)

    ReplyDelete
  7. Super leuke spulletjes! Ik hou heel erg van giraffen! Die zijn zo cool!

    ReplyDelete
  8. Uiltjes, ze zijn echt overal de laatste tijd.. but I'm loving it :D Ik hou echt van diertjes, hahaa!

    Love,
    Shanah.

    ReplyDelete
  9. Uilenverzameling! Hoe verzin je het ;) Haha wel geweldig, leuk om te zien. Echt mooie foto's!

    ReplyDelete
  10. Ooh van waar komt dat kleedje?! :o

    ReplyDelete
  11. Uiltjes blijven zo leuk! leuke foto's!

    ReplyDelete
  12. Ik naaide meer dan 100 uiltjes in vilt voor de doopsuikers van mijn metekindje! En sindsdien zijn ze hier ook alom aanwezig :)
    Ik heb hetzelfde uilenkleedje!

    ReplyDelete
  13. Wow, I got the exact same owl dress! Where did YOU buy it? :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!