Oktober

Een zeer late maand in foto, 't is al bijna tijd voor de volgende begot!

Begin oktober genoot ik van een heerlijk nazomerweertje. Op de Vaart. Op een vlot, en af en toe ernaast.


De zolder werd ondersteboven gehaald om mijn oud zelfopblaasbaar clownenpak boven te halen. Wat denkt u, wie staat er beter mee, mijn petekindje of ikzelf? (Och god, hier ga ik mij nog voor schamen)


En kijk, just gelijk een stilleven. Behalve dan als ze moet gaan slapen.


Op vakantie werd er aan de voeten geknabbeld (bij de mutti althans).


Lekker gegeten.


In een smiley in de lucht gehangen.


Mooie stenen werden bewonderd.


Maar er werd vooral: genoten.


Weer thuis.
Leefweek met een Circle of Death.


Afscheid nemen van de geliefkoosde botten van de bomma, na jaren- (wat zeg ik) eeuwenlange trouwe dienst.


De herfst is duidelijk in het land. Ooooh.

7 reacties

  1. wat een goede vismassagefoto!!! ik heb dat ook gedaan (ook in oktober!), maar kon het jammergenoeg (tenminste, dat vind ik nu jammer) alleen van boven zien. en leuke foto's, en maand weer :)

    ReplyDelete
  2. Haha, circle of death. Loopt zelden tot nooit goed af ;). Leuke foto's weer!

    ReplyDelete
  3. Wat voor gek feest vieren jullie daar op de vaart? Lijkt me hilarisch in zo'n boot met een opblaaskostuum :D

    ReplyDelete
  4. Zalige foto's, heerlijke maand zo te zien. Ik vraag mij bijna af "moet jij niet studeren?" ;) En je clownspak, haha, bedankt voor het posten, you've just made my day!

    ReplyDelete
  5. 't Staat u anders ook niet mis, het clownpak ;-) 't Zag er weer een heel leuke maand uit!

    ReplyDelete
  6. Dat zag er weer een supermaand uit!
    (behalve dat van de vissen, dat vind ik maar vies)

    ReplyDelete
  7. Toffe foto's zeg! Vooral die met de visjes :D

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!