No Impact week (3)

Thursday, November 17, 2011 1 Comments

Het laatste verslagje van de No Impact week.

zaterdag: DOE IETS GOEDS
Zoals ik al zei, vond ik dit ook echt een moeilijke. Ik ben natuurlijk al 'vrijwilligster' als leiding bij de chiro, en vind dat ik zo al heel wat terug doe (maar ik vind het uiteraard ook gewoon plezant!)

Eerder deze week rommelde ik ook al mijn kleerkast (hier kunt u trouwens nog altijd mijn kleerkast leegroven/kopen!) uit en de dingen die ik niet doorverkoop, zitten in een zak voor de Kledinginzameling.

zondag: ECOZONDAG/RUSTDAG
Ik DENK het niet! Zondag is voor mij altijd leidinggeven bij de chiro, en dat staat bijgevolg nimmernooitniet gelijk aan rustdag.
We gingen zwemmen, en No Impactgewijs fietsten we naar het zwembad! Spijtig alleen dat het eerste zwembad waar we aankwamen niet open bleek te zijn.. Gelukkig is het zwembad in de Veldstraat nog niet zo lang geleden vernieuwd en super gezellig!

Al bij al een toch redelijk geslaagde NIW, voornamelijk omdat ik met mijn neus op de feiten werd gedrukt als het gaat over energie verbruiken en hoe het beter kan.

Volgend jaar doe ik zeker weer mee, maar ook doorheen de rest van het jaar probeer ik mijn steentje bij te dragen voor het milieu! Hoera!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer