september



Weeral een maand verstreken.

En het begin van een nieuw schooljaar betekent natuurlijk ook het begin van een nieuw chirojaar!


Met af en toe wat vetzakkerij en een varkenspoot.


Of even helemaal weg, een ontspannend vakantietje met den boyfriend.


En 't was goei weer!


Met obligate voetenaanstrandiloveyafoevahandevahfoto.


Ik vervolmaakte mijn liefde voor katten. Al ben ik er niet zeker van of dat ook geheel wederzijds is.


Ik ging naar feestjes met een gekke zus.


En een picknick met dat laatste sprankeltje zomerweer kon natuurlijk niet ontbreken. Ziet die zon eens op die smoelekes schijnen.


Ik ging naar hét studentenopeningsfeest van het jaar int Stad (want al de rest is parking).


En zo zal ik er binnenkort uitzien. Rarara.

13 reacties

  1. Echt heel leuk gedaan.
    Mooie blog heb je!
    www.ninajosephine.com

    ReplyDelete
  2. jouw maandoverzichtjes zijn de leuksten!
    en wederom: ziet eruit als een geslaagde serie :)

    ReplyDelete
  3. hi there,thanks for your comment dear! yeah,my friend told me the same about flickr , i've tried this few times but pictures were really small,maybe i did something wrong ,gonna try it again ;) have a nice day !

    ReplyDelete
  4. lol - leuke foto's: is dat in mol aan de plassen of ben ik mis?

    ReplyDelete
  5. Ja, bij mij zijn mijn haarcreaties ook niet altijd een succes maar proberen, proberen en proberen is de boodschap! Misschien kom je dan wel op iets leuks dat nog niet gezien is.

    Die foto's met je katten zijn echt lief =D

    ReplyDelete
  6. Oh zo'n leuke foto's én comments!

    Dan ken jij misschien Jolien Verstappen? Die studeert dat ook maar zit nu wel in Madrid op erasmus.

    ReplyDelete
  7. Chiro Antoontje,... volgens mij heb ik ooit nog samen op een cursus gezeten met volk uit uwe Chiro, ik vermoed hoofdanimator of afdelingsbivak (de voorloper van de boost). Misschien nog iets anders, ben ik ben ze sowieso al ergens in chiroland tegen gekomen :)

    ReplyDelete
  8. Bedankt voor je comment!
    I like your blog.
    Je hebt een volger erbij!

    ReplyDelete
  9. wow bij die foto met de varkenspoot dacht ik toch wel even IEUW :-D Ik hou altijd van dit soort overzichtjes, altijd leuk om een kijkje in iemands leven te hebben! ik was trouwens ook op Studay! X

    ReplyDelete
  10. Super leuke foto's, vooral de ena-laatste!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!