Post (2)

Saturday, October 15, 2011 13 Comments

Ik won van Kim een waaiervorm tasje uit Hong Kong. Enfin, eigenlijk won ik er 2, want de post wilde de eerste keer niet meewerken, waarna die lieve Kim me een tweede exemplaar verstuurde. Kijk, die vogeltjes, hoe lief!!





Twee gezellige dames deden een give-away om een flashy horloge te winnen. En ik, gelukzak als ik ben, won. Hoera! Hieruit koos ik uiteraard het roze bandje met wit klokje. Amper twee dagen nadat ik mijn keuze had doorgemaild, zat het pakketje al in de brievenbus. Mijn complimenten aan de inpakkers daar bij Flow, want het zag er écht prachtig uit! Ik durfde het bijna niet opendoen.

Een heus postpakket.


Super girly ingepakt, normaal hou ik daar niet van, maar voor één keertje: ZALIG!






En ik kreeg er nog een bandje bij, een fluogeel. Hoe graaf ziet dat eruit?!


Ik had eerst niet echt vertrouwen in het feit dat het klokje lijkt los te zitten in het bandje, maar het zit eigenlijk heel goed vast. Rechts bij het barbieroze bandje zie je een gat waar gaat de achterkant van het klokje door zodat het stevig zit.

De obligate duimpjes. Ik ben er echt hééééééééél blij mee!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer