Getikt

Thursday, October 13, 2011 11 Comments

Ik werd getikt door deze dame. Ik moet dus tien weetjes over mezelf vertellen. Mmmh..

Wist u dat?

1. Ik kan Stitch (van Lilo & Stitch) perfect imiteren. Gelooft u mij niet? Oordeel zelf:



2. Uit punt 1 blijkt al dat ik een enorme Disneyfan ben. Eigenlijk reikt dat zo ver als: elke animatiefilm. Ik zeg maar iets: (om in de recent gekeken categorie te blijven) 9, Where the wild things are, Up, en mijn all-time favourite: De leeuwenkoning!





3. Als ik hik, hik ik maar twee keer en is het dan weer afgelopen. Ik kan er niet tegen wanneer andere mensen de hik hebben.

4. Ik kan mijn vingers niet kraken, maar mijn tenen wel. Ik kraak ook graag de tenen van den boyfriend.

5. CH-CHI-CHIRO, wij zijn een toffe bende, wij zijn van de chiro!
De dees werd op haar zestiende al chiroleidster, bij gebrek aan opvolgers in haar chiro. Dit is dus al haar zesde jaar als chiroleidster!

6. Eigenlijk ben ik geen vegetariër, maar wel een pescotariër. En dat al sinds mijn 12de levensjaar.

7. Ik heb een lichte afwijking/handicap. Waarom denkt u dat ik zo graag duim op de foto? Omdat ik ieniemiene duimpjes heb. De Vader Des Huizes heeft die afwijking ook, al kan dat ook liggen aan het feit dat hij ettelijke jaren geleden eens met een duim tussen de deur van de camionet heeft gezeten. Ik win dus ook nooit met duimworstelen.



8. IK! ROEP! ECHT! NOOIT! Vroeger moest ik wekelijks naar de logopedist omdat ik mijn stembanden niet op de juiste manier gebruikte, waardoor ik stemknobbels had. Daarom word ik nu heel snel hees. Maar dat heeft wel iets sexy, of niet misschien?

9. (Hier schaam ik mij eigenlijk een beetje voor) Ik ben verslaafd aan De Sims. De Sims 1, 2 en 3, ik heb ze allemaal even graag gespeeld - en nu nog steeds. Ik tel de dagen af totdat de nieuwe Sims 3 (BEESTENBENDE!!!!!!!) uitkomt.

10. Mijn weetjes zijn op. Heeft u nog vragen? Stel ze gerust, ik zal beantwoorden en aanvullen.

Al wie ook graag getikt wil worden: tikkie, u bent hem!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer