Recykleren -3-

Eigenlijk klopt de schrijfwijze van het woord recykleren niet, het volgende project behoeft immers geen kleding. Maar het is wel recyclage, en ik verzin mijn eigen regels, dus het telt!

Men neme: een tetrabrik/drankbrik, tape, een nietjesmachine en een nietje, een schaar, velcro

Men krijge: een portemonneetje.





Om de talrijke centjes in te steken he, ahum ahum.


Benieuwd naar hoe ge dat precies maakt? Deze alleraardigste jongeman legt het graag voor u uit.




Ik recyKleer, een 14-projecten-lang-durend-evenement. Eigenlijk zelfs een fenomeen waarmee ik me nog wreed lange tijd kan vermaken.

6 reacties

  1. o wat een leukerd! Zowel portemonnee als alleraardigste jongeman.....
    En ach, zonder veel centjes erin is die ook leuk!

    ReplyDelete
  2. ik heb er ooit ook eentje gemaakt :) staat op mijn blog!

    ReplyDelete
  3. Leuk zijn ze, he! Ik heb er zelf ook een aantal gemaakt. Leuk ook voor in het onderwijs. Heerlijk, mooie spullen maken van kostenloos materiaal.
    Ik vind deze ook zeer geslaagd!

    ReplyDelete
  4. Hihi. Cool!! Dat is recyclen ten top :D

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!