augustus

Een maand die natuurlijk begon met het langverwachte chirokamp!

Allereerst: de rit erheen, vol jolijt.


Lierneux, hier kom ik!


Tzijn echte scheetjes, en soms ook wel echte westside-yo mama-gangsters.


En ik had de beste medeleidster OOIT. Dat pakt niemand mij nog af!


Toen kwamen zus en ik thuis en waren we op onszelf aangewezen. Twee weken zelf de was en de plas doen en koken.. Tja, dat kan niet altijd even goed gaan. (NIET VOOR GEVOELIGE LEZERS/KIJKERS)

Soms vergeet je al eens een potje af te wassen.


Maar we maakten ook wel andere lekkere kleurrijke dingen hoor. Zoals een gezond pita kaasje.


Of een vitaminebom met kiwi, banaan, appel, sinaasappelsap en een paraplu. Uiteraard in bijpassend Hoegaardenglas.


We maakten regenboogcupcakes voor jarigen (en ook een beetje voor onszelf).


We speelden met pauwenveren.




Zus was jarig en kreeg zo mogelijk nóg mooiere cupcakes van een vriendin. En mmmh, ze hebben gesmaakt!


Ik kreeg gelukzaligmakende uilenpost van een vriendin.


En kliederde nog wat.

15 reacties

  1. Superleuke foto's! Vooral die met die veren voor je gezicht, de cupcakes en die laatste!

    xxx

    ReplyDelete
  2. Aaah, ik word altijd zo vrolijk van jouw postjes en foto's! :-)
    Zo'n pauwenveren, dat zou ik ook wel willen, zo schoon he!
    En jakkes (of "oh my god", dat zou hier ook nog wel passen ;-) ), die kom vol schimmel, ik zag er eerst zelfs grote dikke spinnen in... zo ver heb ik het nog nooit laten komen, nochtans 'vergeten' we ook wel eens de afwas te doen ;-)

    ReplyDelete
  3. Superleuke foto's, maar die spaghetti... oei! Hahahaha ;)

    ReplyDelete
  4. Zoals Kelly zegt, ik word ook vrolijk van jouw foto's, positive vibes alom :). Zelfs van die echt heel vieze schimmelspagetti moet ik lachen.

    ReplyDelete
  5. great and funny pictures <333

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Those cupcakes look wonderful! Very cute pictures :)

    ReplyDelete
  7. haha..your pictures are sooo funny!
    Have a great day<3

    ReplyDelete
  8. wow! I really like your blog, could you visit mine, cause I'm just published my first fashion work, and I would really to know, how is it, if you have time you can see it :) thank u so much!

    ReplyDelete
  9. Hahaha dat eten is echt grappig :p

    ReplyDelete
  10. Dat was toch spaghetti in die pan, niet?

    ReplyDelete
  11. Superleuk om te lezen en te zien! Gave foto's zeg!

    ReplyDelete
  12. Great pictures! That sandwich looks delicious haha

    Gabby
    http://stardependentvintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zo'n leuke post! Maar die beschimmelde spaghetti is echt zo goor :p

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!