juli (warning: picture overload!)

Tuesday, August 16, 2011 , 17 Comments

Juli begon in de horeca op Werchter. (zie deze post)

Niet veel later was ik persfotograaf op een evenement aan zee, Beachland. Dat was plezant jong!




't Was grote kuis op de chiro.


De herontdekking van een oude Singer naaimachine bij mij in de familie. Oh wat ben ik blij, oh wat ben ik blij!


Ik ging naar de Gentse Feesten en zag lugubere dingen.


Ik genoot van straatartiesten.


En van kunst, gemaakt door deze dame


Ik ging naar Venetië met deze 2 harige tofferds.


En leerde toen vanalles over eerste en tweede gordijnen.


Genieten van dat zicht, een rummikubke leggen en een Mojitooke leegkappen.




Moh kijk, zie ne keer hoe schoon!


En tchin, den toren van Pisa in Venetië?




En ik ging weerom naar de Gentse, en twee keer zelfs naar Merdan Taplak. Feestmuziek en foto's die eigenlijk niet voor publicatie vatbaar zijn en al!


De familie Bijgebrekaanbeter at taart, véél taart. Voornamelijk met kaasbollen erop.


En dat was mijn juli ietwat kort samengevat.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer