zo dood als ne pier



Na 4 dagen in een hamburgertentje te staan op Werchter - 2 dagen bij de Main, 2 dagen bij de Marquee - kwam ik thuis aan zo dood als ne pier.

Desalniettemin was het echt TOP! Robyn, ge hebt mijn hart veroverd. Linkin Park, jullie zijn nog steeds epic. Selah Sue, niks gehoord van uw stemproblemen? (ze zong nog altijd as rauw as usual)
Nog meer open monden en meezingerij: Kings of Leon en uiteraard de zelfgezongen Disneyklassiekers.
Danskes geplaceerd op de beats van: Chase And Status, The Chemical Brothers, Arsenal, Underworld en Digitalism.

Toch wel het absolute dieptepunt: het niet meenemen van een slaapmatje. Arme rug en nek. Maar we mogen niet klagen, want: KAAAATSJING!

Oja en dank aan de BV's die graag een (conform de hygiënische voorschriften, ahum ahum) hamburgertje komen steken.

Nu al wat bijgeslapen, verwacht maar veel how-tootjes en zelfmaakjes en fotografietjes de komende dagen.

12 reacties

  1. Deal! Volgende keer kom ik bij u een hamburger eten ;).

    ReplyDelete
  2. Tof, van een goed festival kunnen genieten en er nog voor betaald worden :)

    ReplyDelete
  3. haha, robyn is echt geweldig, ik hoop dat ze soonish nog eens naar belgie komt :) en de rest van de bands die je opnoemt zijn zeker epic..
    En wawie zo'n hard werk op een festival kan ik echt niet aan!

    ReplyDelete
  4. Ik wil volgend jaar ook werken! Ik ben jaloers. Maar ik heb al die legendarische namen natuurlijk ook niet gemist dit weekend, dus ik heb niet te klagen :)

    ReplyDelete
  5. Robyn had ik ook zo graag willen zien - wat een madam! Jaa, toch wel een vleugje jaloezie hier, hoor. :)

    ReplyDelete
  6. Harde werker! Nu flink bijkomen en relaxen hoor. Slapen zonder matje, oei... Lijken me wel vier geweldige dagen! :D

    ReplyDelete
  7. Zo dat klinkt goed allemaal! Slaap lekker Elisse ;)

    ReplyDelete
  8. Klinkt dodelijk vermoeiend, maar geweldig. Rust ze! ;)

    ReplyDelete
  9. Oh Linkin Park en Robyn (en Fleet Foxes toch?), ik weet zo goed waar ik afgelopen weekend had moeten zijn ipv zwetend achter m'n bureau "scriptie schrijvend". (Want als ik vantevoren had geweten dat ik toch geen letter op papier / in Word zou krijgen had ik net zo goed wél naar Werchter kunnen gaan.)

    En leuk! ik verheug me op je komende blog-dagen :)

    ReplyDelete
  10. Wauw, vermoeiend, maar wel super gaaf!

    ReplyDelete
  11. Hoh klinkt goed! Ik ben zelf net terug van een geweldig festival op een zuiders strand, maar die namen van werchter klinken zeker niet verkeerd!
    Ik kijk al uit naar de how-tootjes en fotografietjes!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!