Post

Sunday, June 12, 2011 , 19 Comments

Er wacht hier nog wat oude post om door jullie bekeken en goedgekeurd te worden.
Voor mijn en jullie gemak in chronologische volgorde.

Geniet u even mee?

In december won ik een pakje van Floortje Klinkenberg uit deze webshop.
Zo schoon ingepakt dat ik het bijna niet durfde opendoen. Maar z├│ blij dat ik het toch deed, want nog steeds geniet ik ervan.















Begin maart won ik van Tistemie een wondermooie ring en 2 rozenspeldjes (waarvan slechts 1 op de foto en 1 in mijn haar pronkend)





Niet veel daarna kreeg ik van SophieSweetVintage heel leuk nieuws: ik mocht gaan webshoppen bij Be My Vintage!
Ben er wel nog niet helemaal uit of het wel mijn kleur is, maar desalniettemin een zalig zwierkleedje!







ps picture overload ofwatte? een beetje!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer