fotokabien - e voelde zich nooit beter

Wednesday, June 22, 2011 10 Comments



Ik ben een wrak. Mijn dagen worden gevuld met een minimum aan slapen (ik zit aan een gemiddelde van 4 uur per nacht, dutjes dus exclusief) en eten en een maximum aan blokken. De wallen hangen ondertussen bijna tot op mijn knieƫn. De traanvallen worden talrijker dan ooit tijdens het bekijken van programma's op wijftv en dergelijke. De pauzes worden strikt getimed. Ik ga gemiddeld 15 keer per dag naar de wc, want dat is ook even weg van de boeken. Geen tijd voor prietpraatjes. Een willekeurige greep uit mijn woordenschat: seut, grrrr, hahahahahaha (x 56871234, gotta love examenhumor), ikkanhetnimeeraan, lotmegerust.

Nog efkes. Knalleuuuuh!

Bij de Fotokabien maken we elke maand een foto - online of in een echt hokje. Meer info of meedoen? Kijk hier.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer