april

april bestond uit


een weekend met mijn lieve medeleidster - ik ben een slechte verliezer


en onze kindjes


veul foto's bewerken


proberen een schone, scherpe foto van het petekind te trekken


een gezellige zusjesbijeenkomst - ahum ahum


aardbeiennagels


een familieweekend (nog steeds nagenietend)


een uil op de minigolfbaan


veel duimpjes


mijn lievelingskroelkat


een dagje zee


lekkere wijn


mooie glazen en een verliefd koppeltje in het park

met als toplied van de maand (en de nederlandse versie uiteraard vijventwintig miljard keer leuker maar onvindbaar op goeie vriend joetoeb):

8 reacties

  1. Wat een heerlijke foto's! Wordt helemaal vrolijk van je post :D

    ReplyDelete
  2. <3 uw medeleidster!

    Amai, en uw ogen! Dat was mij nog nooit opgevallen.

    ReplyDelete
  3. Heel coole foto's :) vooral je aardbei nagels zijn heel tof!

    ReplyDelete
  4. Wat leuke foto's

    Ik heb is een vraagje, hoe heb je dat wel gedaan om vanboven zo onderdelen te krijgen ?

    Groetjes
    Eline dm*

    ReplyDelete
  5. Hahaha, tof allemaal!!! Die aardbeinagels zijn mijn favoriet!

    ReplyDelete
  6. die 3e foto is suuupermooi

    ReplyDelete
  7. Ooh ik zie een spandoek van de Speelclubbers, ook chiroleidster? Ik ben leidster van de Kwiks voor het tweede jaar nu, bangelijk bengels (maar gebruik het woord bengels nooit waar ze bij zijn, vinden ze niet zo leuk :) ).

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!