WEGGEVER


Juicht gij allen, want wat u ziet is een handgemaakt (door de dees hier) sloppelpopje*.
Multi-inzetbaar, want u kan het:
1. aan uw kleine spruit doneren
2. zelf eens goed platknuffelen wanneer u het nodig heeft
3. in een hoekje in de kamer gooien
4. zelf aan te vullen

*sloppel als in het Antwerps voor "slaapwel", als in wat wij zeggen tegen de koters wanneer zij zich te rusten dienen te leggen.


Voorzijde: rood met gele bollekes
Achterzijde: geel met jarrebezen*

*Antwerps voor: aardbeien


Een weelderige wollen en gele haardos, inclusief rood strikje. Ook voorzien van een stevig paar ogen en een guitig lachebekje.


En uiteraard een (aardbeien)hartje van goud.

Dat kunnen jullie winnen. En dat niet alleen, ik doe er nog een verrassingske bovenop. Dat verrassingske zal iets in de trant zijn van een meterke schoon stof en een stel knopen. Spannend he.

Al wat ge moet doen is hier beneden een berichtje achterlaten. Mij eventueel volgen is leuk, en reklaam maken is uiteraard ook niet uit den boze (maar geen vereiste). Deelnemen kan tot en met 19 april. Toi toi toi!

P.S. speciaal voor jullie met bijpassende aardbeiennagels, kijk maar goed!

15 reacties

  1. Haha wat schattig! Zou hem inderdaad aan mijn toekomstige kleine spruit geven, hij zal instantly verliefd worden op het poppetje en ineens ook op lekkere jarrebezen :D Love your nails btw!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oh wat een schatje :) Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  3. ik doe heel graag mee. knuffels in overvloed gegarandeerd!

    ReplyDelete
  4. geweldig! :-) ik doe mee en hij zal (moest ik winnen) niet in een hoekje belanden!

    ReplyDelete
  5. uw nageltjes ROCK :)
    en 't popje is ook geweldig, ik doe mee :)

    ReplyDelete
  6. O, zo een lief popke, dat zou ik heel graag aan mijn kleine nichtje geven :).
    Tof gemaakt!

    ReplyDelete
  7. Zoooooooooooo schattig :)! Ik (en mijn dochter van 5) doen graag mee!!!
    Barbara L.

    ReplyDelete
  8. Die nagels zijn gaaf joh! Helemaal leuk! En ja, natuurlijk doe ik mee :D Doe je bij mij ook mee? :) Groetjes!

    ReplyDelete
  9. Die doet mij denken aan mijn eigen eerste Lobke-popke!
    Ik doe mee!

    ReplyDelete
  10. Hahaha Elisse! Tof weggevertje! Ik kom er gaarne voor in aanmerking. En ik ga morgen een blogpostje schrijve, speciaal voor u.

    Btw, love the nagels!

    ReplyDelete
  11. Als iemand uit Nederland ook mee mag doen houdt ik me aanbevolen :) Superlief!

    ReplyDelete
  12. Ow ow owwww ik ben nog net op tijd, toch? Jaaaaa een deelnemer hier toch. Ubercute!
    (ik zou niet graag in uw schoenen staan, met zoveel deelnemers ;))

    ReplyDelete
  13. Ooh!! Ik wil ook graag meedoen! De dochter zal ze met plezier volzeveren, ik beloof het u!

    ReplyDelete
  14. Mijn bovenste beste Elisse

    Ik volg je blog al 'n hele tijd
    (grote fan, o jawel!) en had nu 'n reueueuezebelangrijke vraag ... maar ik blijk je niet te kunnen mailen ...

    mail je me?
    toe'tjes?

    bedankt! x

    Sofie

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!