vijgen na pasen - mosterd na de maaltijd

Tuesday, April 05, 2011 6 Comments

een maand geleden was het carnaval, en wat doen we dan? we verkleden ons! en ja hoor, dat vind ik heel leuk!


uiteraard dwong ik mijn lief om mee te doen. hippie en clown, het perfecte paar!


van links naar rechts: hippie, zorro, sneeuwwitje, bij, musketier, clown 1, clown 2 (oh nee excuseert, Dobus), clown 3
onderaan: boselfje, clown 4


na een eerste picknick, ook een eerste bbq in de maand maart


ik speelde professionele partyfotograaf (ahum ahum)


ik maakte hartjes in het zand, ging zonnen op het dak, en genoot van de langer wordende dagen.

(en ook nam ik mijn Kanon veel te weinig mee)

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer