februari

zo zag mijn februari eruit:


Sue Sylvester in de vermomming van zusje J. - Will Schuester als ikzelf
(naar aanleiding van de beste serie allertijden)

ik dronk een paar cocktails,


ik sprak af met vriendinnen,


ik proefde enkele fruitbiertjes voor,


ik vond de strip "Witveertje en de vredespijp" en bewonderde nostalgisch de tekeningen,


mijn mama maakte een verjaardagstaart voor mijn 20ste verjaardag. ik genoot met volle teugen.


de fruitbieren werden gesmaakt.


ik amuseerde me met mijn leden van vorig jaar.


en zag dat mijn Kosovaartje moeite had om de spaghetti IN zijn mond te krijgen.

en deze als favoriete video van de maand:

10 reacties

  1. die coctails en fruitbiertjes zien er lekker uit, en die taart ook :)

    ReplyDelete
  2. Oh, ik ga binnenkort een jive initiatie doen, wat blijkbaar verwant is met de lindy hop, en daar kijk ik zo hard naar uit!

    ReplyDelete
  3. Oooh wat had jij een leuke maand zeg :-)
    En proficiat met je verjaardag hé die geweest is dan.

    Groetjes
    Eline DM*

    ReplyDelete
  4. Wat een zalige maand en blijmakende foto's. Was dat fruitbier een aanrader?

    ReplyDelete
  5. Hé, ik kwam per toeval hier terecht en wat een leuke blog heb jij zeg! Ik word helemaal vrolijk van al die foto's en lieve jurkjes (:

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! Vooral dat kindje is superschattig! :D

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mmmmm... cocktails, bananenbier en een verjaardagstaart. Wat heeft een mens nog meer nodig? :D Had ik je al gefeliciteerd? Zo niet: dan alsnog hierbij!

    ReplyDelete
  8. lindy hop ziet er echt zo vrolijkmakend uit! Ik wil het heel graag ooit proberen, maar eerst gewoon leren rock 'n rollen of swingen. Leuk filmpje!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!