Sunday, January 02, 2011 , , 5 Comments

ik probeerde zelf voor mijn lootje ook iets leuks in mekaar te flansen. natuurlijk weer goed op tijd veel te laat, stormde ik drie dagen voor deadline de hele stad door, op zoek naar leuke effen t-shirtjes voor zoontjes Lomme en Warre van Annelies, en gooide ik er her en der wat textielverf overheen.



voor Annelies maakte ik een bloemenbroche, geïnspireerd op die van opperblogster Mme Zsazsa


met de letterrestjes kon ik kadootjes maken.




toen haastte ik me in allerijl naar het postkantoor, alwaar ze geen postpaketten meer hadden. hoera, dan maar in een envelop proppen (vandaar dat de broche niet in dat schoon dozeke zat) en snel hop, in de postbus!

zooooooooo'n toffe, geslaagde editie! danku en vooral BRAVO aan Tess!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer