mijn secret santa has arrived! beter laat dan nooit zeggen ze weleens; maar geheel mijn eigen fout ziet u:



ik ontdekte achtereenvolgens:



een uiterst aaibare, met belletjes versierde kerstslinger (reeds pronkend aan de muur)



een sjaal, mét kleuraccent.


een nog aaibaardere sleutelhanger. moet nog eens nadenken waar hij het meest tot zijn recht zal komen.


een schriftenhoesje! met een uil erop! kan het nog leuker! NEE!



een gehaakte kussenhoes! en zo schoon jom! konijn keurde hem klaar voor gebruik.

ik ben ZO content! D A N K U Esther van Bagofjoe! en zegt tegen uw dochters dat ze ongelijk hebben, want uw haaksels zijn prachtig!

4 reacties

  1. Mooie spulletjes! Vooral dat schriftenhoesje vind ik echt superleuk.

    ReplyDelete
  2. NEEEEEEE!

    Het kan écht niet leuker dan die schriftenhoes.

    ReplyDelete
  3. Jij bent nogal verwend zeg!

    ReplyDelete
  4. Ah, super schattig allemaal!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!