Monday, November 29, 2010 , 5 Comments



ik hang in frennen vaneen. mijn hoofd zweeft op dit moment reeds ergens anders, ergens in hogere sferen, verscheurd tussen twee keuzes. tussen de soep en de patatten door rep ik me van jet naar jaar, werk ik nog vierenzeventig papers af en prop ik achthonderdendrie miljoen Spaanse woordjes in mijn hoofd.
bij wijze van tijdverdrijf trek ik wat fotootjes met het kanon, ga ik posters plakken voor hét feestje van het jaar (en als ge het gemist hebt, niet getreurd, volgend jaar een nieuwe editie!), deel ik duuzend flyers uit aan de jeugd en ben ik meerdere malen per week 24u of langer aan één stuk door wakker. en weldra is dat vakantie, zegt men dan.

om jullie te sussen nog even gauw een tekening van eigen makelij:


(klik voor groter)

en hop, tot gauw!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer