Ik bracht weer eens enkele uurtjes door achter mijn geliefde naaimachien - waarvoor ik overigens nog een passende naam zoek, suggesties altijd welkom -


Dankzij de handleiding van Miek (link) maakte ik een telefoonhoesje. Erg handig als uw oud, voor 1 euro in de Wibra gekocht hoesje, half uit elkaar valt.

Gelukkig dacht ik er wel aan om eerst een testversie te maken, met nog wat restjes stof die over waren van het BamBambroekje - Flintstones - dat ik maakte voor mijn collegaleider.

Ik presenteer u: versie 1

Resultaat: een slappe vod wegens gebrek aan vlieseline, te kleine flap wegens geen rekening gehouden met de grootte van mijn gsm, klittenband erop genaaid die op niks trekt, ... een dikke flop dus!

Dat kon beter, may I proudly present: versie 2

Resultaat: een blije ikke!

En ja, dat stofke herkent u misschien van hier maar wees gerust, nog stof te over voor een tuniek/zomerkleedje/pyjamabroek/...

19 reacties

  1. Cool, nu nog een blackberry en mijn eigen naaimachine kunnen beheren en dan ga ik dat ook doen. Enkel zal versie 1 er nog erger uitzien, haha.
    Good job!

    ReplyDelete
  2. goed gedaan :]
    zou het zelf niet kunnen

    ReplyDelete
  3. Schoon!
    En die Blackberry! <3 Ben je er content mee?

    ReplyDelete
  4. Super mooi geworden, dat is echt een leuk stofje!

    ReplyDelete
  5. Wat denk je van "Jos" het naaimachien? Of anders Hubert? Arsène?

    ReplyDelete
  6. dankjewel zeg ! :)
    en wauw, hoe leuk is dat tweede !
    jaloers !

    ReplyDelete
  7. ooh, en wat dacht je van josefien ? voor je naaimachine :)

    ReplyDelete
  8. Zo'n schattig stofje van je gsm hoes!! Wauw :D Leuk gemaakt hoor!

    ReplyDelete
  9. misschien het masjien? :p
    ~dankjewel voor je reactie :]

    ReplyDelete
  10. wat een lief zakje :)
    en kamiel voor je naaimachine of verkies je een meisjesnaam?
    x

    ReplyDelete
  11. leukleukleuk!! prachtig stofje!

    ReplyDelete
  12. amai, dat is echt prachtig O.O
    love it, ik wou dat ik kon naaien :)
    en ik zal eens nadenken mover een naam ^__^

    xxx London

    ReplyDelete
  13. Wat een fijn printje ook! :)

    ReplyDelete
  14. kheb dat kofferke ook! heb je al een naam voor je naaimachien?

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!