en dan is daar cirque@taque, en ge pakt een fleske witte wijn mee want dan is alles nóg leuker en gezelliger, en ge drinkt wat meer want ge krijgt dat gratis aangeboden door mensen die u wazig familiair voorkomen, en ge danst wat en ge lacht wat en ge feest wat en voor ge het weet fietst ge naar huis en valt ge onderweg twee keer. en dan dames en heren, breekt ge uwe voet en moet hij in de plaaster.




ik heb tevergeefs geprobeerd een ietwat spannender avontuur te bedenken met een spectaculaire val na een driedubbele salto of iets dergelijks, maar ik dacht “laat ik het maar gewoon houden bij de simpele waarheid”:
1. ik ben ne zatlap
2. ik kan mijn fiets niet meer besturen na een bepaalde dosis alcohol in mijn bloed.



toch wel een voordeel: ik kan nu alle -reeds lange tijd vergeten, ver weggestoken- kleedjes en rokken uit de kast halen, want een broek krijg ik over dat gevaarte niet getrokken!

15 reacties

  1. hahahahahahahahah, oh sorry tussen de herexamens door liet ge me echt lachen :p
    Ik heb mij eigenlijk nog nooit bezeerd door zattigheid, misschien ben ik dan ook de gelukzak waarbij de fuifzaal op 100 m van huis ligt, en ook moeilijk iets kan gebeuren op korte afstand! x
    V E E L B E T E R S C H A P

    ReplyDelete
  2. Ik reageer naar het label: dommerik. ;)

    ReplyDelete
  3. auwtsj
    en haha

    en soigneert u
    (:

    ReplyDelete
  4. Aiaiai...
    Veel beterschap en rusten maar!

    ReplyDelete
  5. Haha! Ocharme. Dat klinkt zo als iets dat ik ook zou meemaken.

    ReplyDelete
  6. Klinkt pijnlijk! Maar het is en blijft hilarisch :D Dank u voor het mij bezorgen van een glimlach tijdens het studeren door!

    ReplyDelete
  7. Jij ook heel veel beterschap meis! En wat schrijf je leuk :)

    ReplyDelete
  8. haha toch wel :) Misschien wel goed dat je wat alcohol gedronken had, anders was het nog pijnlijker!

    ReplyDelete
  9. Hahaha ahww lijkt me echt pijnlijk, gelukkig verdooft alcohol he :D haha.

    ReplyDelete
  10. Ja, wat zal ik zegge...........( mijn zoon van bijna 19 komt ook met dit soort verhalen enuuu....) Hopelijk heb je er van geleerd!
    Beterschap, Helmi

    ReplyDelete
  11. Soigneert u goed !!

    Ik volgje !

    Eline

    ReplyDelete
  12. Auw auw auw! Verzorgt u goed he! xx

    ReplyDelete
  13. Sukkelaar!! Hopen dat het snel geneest :s...

    ReplyDelete
  14. Krijg je ervan hè ;)
    Veel beterschap meid :)

    Xoxo

    ReplyDelete
  15. Maar juist omdat je er zo eerlijk over bent, is het eigenlijk ook wel weer grappig. Ik vind het namelijk wel een prestatie ;)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!