Tuesday, August 24, 2010 , 9 Comments

Ik ging vrijdag naar Oostende altegader met den Boyfriend alsook honderden anderen. Om zijn liefde te bewijzen kocht hij mij een gouden broodje, verraste hij me met lieve kusjes en ondersteunde hij mij toen ik de trap op moest sukkelen.
Front row seats, Varekai, Cirque du Soleil.
Iets hemelser dan die vrijdagavond van 19.55u tot 22.30u kan ik mij écht niet voorstellen.

geniet u even mee?
















foto's door Dimitri Vanlommel

Ik wou dat ik zo'n prachtige kostuums kon ontwerpen, zo schoon kon shminken en ook mijn voeten naast mijn hoofd kon hangen in één vlotte beweging. Dan zou ik mijn tenen voor mijn ogen laten dansen met elkaar.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer