Saturday, August 21, 2010 7 Comments

de afgelopen weken heeft de leuke postbode veel werk gehad ten huize bijgebrekaanbeter! kijk maar eens:





wat daar dan allemaal inzat?
goh, rechtsboven van La Fille Hella een patroontje, in het grote pakket van allemaal sterrekes een hele hoop schoon servettekes, in het linkse fleurige envelopje vond ik van Meta leuke naaiapplicaties en in die kleine maar oh zo fijne envelop van Latanie zat het hangertje dat ik gisteren rond mijn nek had bungelen:



de ketting doet jammer genoeg afbreuk aan het wondermooie papegaaike, maar zodra ik weer mobiel ben breng ik daar verandering in! (zoals u ziet is het been nog niet geamputeerd)

dank dank dank aan jullie allevier!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer