8 reacties

  1. Ze was geslaagd in Gent en Antwerpen. Maar na een jaartje grafische is ze grafiek en drukwerk gaan doen ;)
    Hey, was jij op ockxfest? ik zag een meisje met die jurk van hieronder, maar zag je gezicht niet zo goed x

    ReplyDelete
  2. Tis ook ne sympathieke! Ik heb hem al 3 keer live gezien met the whitest boy alive en tis echt een schatje!
    Mooi gedicht ook weer trouwens :)

    ReplyDelete
  3. heeel mooi dit! less is more bewijs je maar weer al te goed. En wat een prachtig handschrift! EN enorm bedankt voor je lieve reactie!! welke opleiding doe jij eigenlijk op dit moment? liefs

    ReplyDelete
  4. Ik heb momenteel een hele lange rechte frou en wil terug zo'n schuine. Zoiets als taylor momsen, al is mijn haar nog niet zo lang :)

    Van welke chiro ben je?
    Ik ben er dan zeker van dat ik je gezien heb ;) x

    ReplyDelete
  5. mooi dichtje...nieuwschierig

    ReplyDelete
  6. aah weer bedankt voor je lieve reactie! en wat betreft het lettertype... jij hebt m toch wel uitgezocht hahaha dusss ;) enne wat goed joh die opleiding, dat je dat kan!! geweldig! ik weet wie ik mee op vakantie moet nemen... ;) kunstacademie?! creatieve therapie? iets anders leuks....

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!