zo fier als ne gieter knipselkapte ik mijn froeke en ellenlange gespleten punten


11 reacties

  1. gut wat ben je toch een schattig meiske :)

    ReplyDelete
  2. jaaaaaa je bent dr weer!!!!!! nu nog maar meer plaatsen jij hup hup hup!

    ReplyDelete
  3. zéér mooi froeke hoor curieuzeneuzemosterdpot :)

    ReplyDelete
  4. Hey bedankt, echt super leuk om te horen :)
    Ik herken je ergens van, die polaroid, van noxa? Kan dat?
    Ik probeer me zoveel mogelijk te uiten op mijn blog :) soms denk ik dat het teveel is.. hihi x

    ReplyDelete
  5. Zelf gedaan?
    Wel knap dan...
    Ik knipte het deze week ook zelf en het resultaat is behoorlijk scheef (en lelijk)...

    ReplyDelete
  6. Je haar zit daar echt leuk, en mooie foto! :D

    ReplyDelete
  7. Mooi geknipt! Echt een toffe froeke ^_^

    ReplyDelete
  8. heb vandaag voor de spiegel ook zitten frunniken aan mijn haar en zitten overwegen om zelf de schaar in mijn froufrou te zetten... bij jou is 't gelijk wel goed gelukt, hé, zou 'k durven???

    ReplyDelete
  9. Ik wil ook al zo lang een volle froe , maar ben een beetje bang om de stap te zetten haha :')
    Ik volg je nu trouwens !

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!